12. apríla 2014

Minulý týždeň som brázdila rôzne weby o varení, pečení a jeden ma naozaj inšpiroval, dostala som taký nápad (nič prevratné) a tak som ho dnes zrealizovala..
Išlo mi najmä o to, aby to bolo rýchle, niečo, čo zvládnu aj pracujúce ženy, ktoré nemajú veľa času, preto som sa rozhodla pracovať s polotovarom, čo naozaj nerobievam.. Vždy sa snažím pripravovať všetko čerstvé, no dôvod prečo som dnes urobila inak som už napísala. Žienky, ktoré majú čas, si kľudne môžu pripraviť vlastné cesto :)


Takže potrebovala som:
- cesto na pizzu (tzv. pizza v prášku)
- pažítka
- 3 ks jarnej cibuľky

Postup:
Vopred sa ospravedlňujem, ale postup som fotila mobilom, pretože som mala vybitú baterku na fotoaparáte.

Celková príprava aj s pečením trvala cca 20 minút!

Takže ako prvé si vypracujeme cesto podľa návodu na obale, prípadne si vymiesime svoje vlastné

Do cesta pridáme nakrájanú pažítku a jarnú cibuľku.

Rukami alebo valčekom vytvarujeme cesto.

Cesto nakrájame na menšie kúsky.

Poukladáme na grilovaciu panvicu (ja som grilovala bez oleja).

Grilujeme z oboch strán cca 5 minút.


A hotovo :) Podávať môžeme samé, alebo k mäsu, zelenine, polievke..... Ako Vám bude chutiť!


5 komentárov: