8. apríla 2014

Dňa 13:18 by Unknown v , ,    10 komentáre
Och, na našu svadbu sa pripravujeme už 10 mesiacov, znie to neuveriteľne, naozaj.. Pomaly sa nám všetko kompletizuje, krôčik po krôčiku a už máme v dohľade aj vytúžený deň :) V podstate môžeme v kľude povedať, že dolaďujeme posledné detaily. No, ale nebudem v tomto článku rozprávať o všetkom, to postupne príde :) Dnes sa s Vami s radosťou podelím o naše svadobné pozvánky a RSVP karty.

Všetku grafiku som si navrhovala sama, zvolila som čierno-bielu kombináciu s troškou limetkovej farby. Presne takéto som chcela od začiatku, takže ako som spomenula, navrhla som si ich, dala si ich vytlačiť a narezať, objednala stužku...

Takže nejak takto to vyzeralo na začiatku. Trvalo to dobré 3 hodinky dať to všetko dokopy, našťastie mi maminka pomáhala, takže to išlo celkom dobre :)

Výsledok je takýto :) Celý tento "balíček" dostali naši hostia.



Začnem RSVP kartou, ktorá nie je na Slovensku veľmi známa, ale verím, že je to jasné.. RSVP je skratka francúzskej vety „Répondez, s'il vous plaît“ a znamená "Odpovedzte prosím", v zahraničí je to bežná súčasť pozvánky :) A mne sa to veľmi páči, posúva to úroveň a vážnosť svadby o stupienok vyššie. Ja to vnímam veľmi elegantne :) K RSVP karte sme prikladali aj obálky s našou adresou a známkou, aby sme tak nezaťažovali našich hostí..



Keď už som spomenula obálky, tak všetko - pozvánka, RSVP karta a obálka so spätnou adresou boli vložené v tejto veľkej obálke, tá je zvnútra vystlaná čiernym papierom a na zadnú časť obálky sme si dali vytlačiť odosielateľov, teda nás, mňa a môjho snúbenca :)


Pozvánku sme skladali z 3, vlastne ak rátam limetovú stuhu tak zo 4 častí. Všetko sme lepili ručne. Cez celú pozvánku ide zelená limetová stuha a na prednej strane je nalepená pozvánka. (Asi neuveríte ale po tomto písme som pátrala asi 6 hodín v kuse, ale našla som ho :))


Na zadnej strane je (ja to volám) "logo" z našich iniciálok. Toto logo ešte na svadbe bude vidieť :)


Článok o svadobných pozvánkach som už pridala pred nejakým časom, prečítať si ho môžete tu.

xo

10 komentárov:

  1. Veľmi elegantné a aj prakticky domyslené :).
    Jediné, čo mi tam zarezonovalo, je ten čierny podklad, i keď robí krásny kontrast, na mňa príliš tmavý pre túto udalosť.
    Veľa šťastia a radosti pri príprave vášho dňa :) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z celého srdca ďakujeme :) Ja už roky túžim po čierno-bielej kombinácií, ich kombinácia pre mňa znamená čistú eleganciu :) No samozrejme, nemôže sa každému páčiť to isté :) Ďakujem za Váš komentár :)

      Odstrániť
  2. veľmi pekné, páči sa mi kombinácia farieb - nie je tradičná, ale veľmi pekná, podľa mňa to len vyzdvihuje výnimočnosť :) a tiež aj RSVP karty sú skvelé, držím palce, nech vám všetko vyjde! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné, obdivuji, že pozvánky jsou vlastnoručně dělané, to je potom to pravé kouzlo. :) Přeji hodně štěstí a doufám, že se dočkáme fotek ze svatby. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z celého srdca ďakujeme :) Určite sa podelíme aj o fotky a veľmi radi <3

      Odstrániť
  4. Velmi vám to prajem, nech ste stastni!
    Tie pozvanky su kraaasne & take handmade :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj,pozvanky su krasne,mozes mi prosim prezradit aky je to typ pisma? Dakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme! Je to Burgues Script - to ozdobné písmo, ale ak chceš, aby písalo aj tie ozdobné "glyphs" tak potom je dobré text vytvárať v Adobe Illustrator, glyphs si môžeš pridávať ručne, takže si sama určíš ako veľmi bude text ozdobený. Pre upresnenie posielam link na obrázok: http://www-static.weddingbee.com/wp-content/uploads/2009/07/29/52.jpg

      Odstrániť