18. októbra 2013


Moje nové obľúbené keksíky! Sú farebné, originálne...také nápadité. Perfektné sa hodia k Halloweenskej tematike, keďže sú v nich nakombinované farby ako oranžová, čierna, zelená a fialová. A hlavne, sú chutné. 
Pripravila som detailný postup, ako vyrobiť tieto keksíky. 

Na klasické cesto potrebujeme:
- 540 g hladkej múky, 
- 140 g - 160 g práškového cukru (podľa toho, či ich chcete viac sladké, alebo menej)
- 2 vajcia
- 250 g masla (izbová teplota)
- 3 PL bieleho jogurtu

Všetky ingrediencie vložíme do väčšej misky a vypracujeme z nich pevné cesto, ktoré dáme chladiť minimálne 30  minút.

Na Halloweenske SWIRLS keksíky ďalej potrebujeme:
- oranžové, zelené, čierne a fialové farbivo. Ja som použila gelové farbivá.


Keď nám cesto odstálo 30 minút, tak ho vyberieme z chladničky.


Rozdelíme ho na štyri časti a do každej časti pridáme iné farbivo a zapracujeme do cesta, aby vznikla bezchybná farebná hmota.


Z cesta každej farby odštiepime a v rukách urobíme guľôčky.


Potom každú guľôčku zošúlame.

A zo "šúlancov" vytvoríme "slimákov".

Pečieme na 180°C 10-15 minút.
Môžete podávať s mliekom, horúcou čokoládou, čajom alebo aj samostatne.




2 komentáre:

  1. mmhmhmmhmhmhmmhm miluju tvoje recepty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem Miška!!!! Veľmi si to cením :) Som veľmi potešená, že sa receptíky páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť