1. septembra 2016

Dňa 15:00 by Unknown v ,    6 komentáre
Mám pocit, že každý rok jeseň prebehne tak rýchlo, že ani nestihnem urobiť všetko, čo by som chcela robiť. Poznáte ten pocit aj vy? Vždy mi je ľúto, že nestihnem urobiť všetko, čo si vysnívam, preto sa tento rok treba na jeseň pripraviť skôr a zažiť toľko jesennej zábavy, koľko sa len dá.

Tu je môj zoznam toho, ako si užiť jeseň na maximum:
Here’s my list of ways to enjoy Autumn to the absolute fullest this year: 
  1. Ísť na jesenný piknik. Milujem jesenné pikniky! Sú úžasné, navyše žiaden hmyz! Plus jesenné farby vytvoria tie najkrajšie zátišia. :)
  2. Ísť na mnoho prechádzok. Milujem chladné jesenné prechádzky a po nich návrat domov a popíjanie horúceho čaju s mojou rodinou.
  3. Kúpiť si hrubé ponožky, v ktorých sa budem cítiť "útulne".  
  4. Nestresovať. Poznáte to, čím väčšie očakávania máte, aby ste si jeseň užili, tým väčšmi se potom sklamaní.. Jeseň je úžasná, ale život ide ďalej. Ak sa aj niečo nevydarí, je to okej. 
  5. Usporiadať párty. Jesenné párty sú nevyhnutnosťou, všakže? :)
  6. Vyzdobiť celú záhradu tekvicami. Ja vždy vravím, že jeseň je moje najobľúbenejšie obdobie v roku, takže to treba dať patrične najavo.
  7. Jesenné DIY. Vyrobiť si nejakú jesennú dekoráciu do domu alebo záhrady, alebo ako darček pre priateľov.. 
  8. Upiecť niečo nové. :)
  9. Jesenná opekačka. Večerné posedenie pri ohni, vo flanelovej košeli, v deke s horúcim nápojom v ruke.. Top!
  10. Uži si to po svojom! Nepáči sa ti nič z tohto zoznamu? Nevadí. Oslavuj jeseň po svojom! Tvoja jeseň nemusí byť taká, akú ju majú iný. Nemáš rád kávu alebo čaj? Nepečieš? To je v poriadku. Chceš jazdiť na motorke cez jesennú krajinu, skočiť bungee jumping alebo usporiadať pomoc pre charitu? Urob to! Jesenné obdobie je tu pre každého z nás!





 








6 komentárov: