25. apríla 2013

Dňa 23:42 by Unknown v , ,    Žiadne komentáre


Na facebook som pridávala fotku srdiečok, ktoré som napiekla a pýtali ste sa na recept. Síce, nemám fotky postupu, ale je to veľmi jednoduchá dobrota! Tieto koláčiky som piekla pre môjho drahého k meninám... Keďže som v ten deň mala dosť povinností a už sa blížil čas, kedy chodí môj drahý z práce tak toto bola rychlovka - improvizovala som a podarilo sa :) 

Cesto: lístkové cesto (hotové z mrazničky)

Náplň: smotana na šľahanie, smetafix, kyslá smotana, ovocie (ja som použila mandarínky a jahody),  práškový cukor (nemusí byť)

Postup: 1. Cesto som rozpustila v mikrovlne, ale nie veľmi - tak, aby sa dalo rozgúľať. Z cesta som povykrajovala srdiečka, poukladala na plech, potrela vodou a dala upiecť do rúry.
2. Mixérom som vyšľahala smotanu na šľahanie so smetafixom a pridala som trochu červeného farbiva, aby bola šľahačka ružová. Môžte pridať aj práškový cukor, ak máte radi sladšie jedlá, ja som nepridala, pretože som použila zavárané ovocie a to je sladké až až :)
3. Potom som vareškou vmiešala kyslú smotanu (môže byť aj biely jogurt, ale musí byť hustý, aby sa plnka nevylievala von).
4. Srdiečka som naplnila plnkou a poukladala som na ne jahody a mandarínky, prikryla som to druhým srdiečkom. Potom som pretrela aj vrchnú časť trochou plnky a posypala ozdobnými paličkami a perličkami, aby to vyzeralo trochu esteticky :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára