7. decembra 2014

V podstate by sa mal článok nazývať "Mikulášska nádielka", prečo? -hneď vysvetlím. 
K sv. Mikulášovi si s drahým darovávame len maličkosti, nejakú dobrú bonbonieru, alebo milý malý darček (väčšinou oboje). No tento rok, priznám sa, nemala som veľa času nájsť niečo milé a vhodné, no našťastie som práve browsovala pinterest.com (veľmi užitočná stránka) a natrafila som tam na sobíkové pivo a tak ma napadlo, že to bude originálne, praktické a hlavne neočakávané (do dnešného dňa som svojej polovičke, ešte žiaden alkohol k sviatku nepodarovala a to sme spolu už 6 rokov). 
Pivo som "prerobila" na sobíkov za pár minút a môj drahý sa nielen potešil, ale aj pobavil. Myslím, že tento nápad je skvelý a môžete ho použiť aj pre deti (samozrejme použijeme džús alebo nejakú malinovku, NIE pivo).
A teraz k aktuálnemu nadpisu, použila som v nadpise slovo "odmena" pretože, v každom prípade, ak si Váš drahý zaslúži odmenu v tomto Vianočnom období, tak týmto ho určite pobavíte a ak vianočnú náladu ešte nemá, tak mu ju vyčaríte :)
 

xoxo

0 komentárov:

Zverejnenie komentára