2. septembra 2013

Dňa 16:44 by Unknown v    4 komentáre
Jeseň je asi moje najobľúbenejšie ročné obdobie, ...teda, mám rada všetky, každé má svoje čaro, ale keď si pomyslím, že sú pred nami jesenné mesiace, až ma hreje pri srdci. Milujem tú farebnosť, sychravosť /keď som doma pod dekou ;)/. Takže také malé zhrnutie toho, čo mám asi najradšej na jesennom období.


Čo máte radi na jeseni vy?

4 komentáre:

  1. Krásný článek, hlavně originální zpracování, moc pěkné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár :) Trochu som sa s tým potrápila, to je fakt :D

      Odstrániť
  2. Taky mám podzim nejradši :) Přesně jak říkáš, nejlepší je jak je venku chladno a ty se můžeš zavrtat pod deku :) A ty barevné listy a prostě atmosféra je nádherná :)

    Tak mě napadá, taky bych si mohla udělat nějaký takový soupis ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som nesmierne rada, že v poslednom čase narážam na ľudí, ktorí vidia jeseň ako čarovné ročné obdobie, pretože jeseň je často vnímaná ako depresívna a pochmúrna, ale ľudia zabúdajú vidieť na nej to dobré :) Som rada Michelle, že rozmýšľaš o jeseni pozitívne ako ja :) Máš u mňa veľké + :)

      Odstrániť