2. septembra 2013

Darčekový kôš na jesenný spôsob, asi tak by sa dal charakterizovať tento nápad. Samozrejme, dá sa prispôsobiť aj na iné ročné obdobia, či príležitosti (deň matiek, svadba, rozlúčka so slobodou...). Moja darčeková debnička, je vhodná ako darček k meninám, narodeninám, alebo sa hodí i ak sa chystáte niekoho navštíviť, či poďakovať. Je len na vás ako si tento nápad prispôsobíte.
...

V prvom rade potrebujeme debničku, príp. košík. Ja som kúpila set 3 debničiek v JYSK-u len za 5 eur.

Použila som z nich tú najväčšiu, aby sa mi tam zmestila aspoň polovica toho čo som chcela :)

Modrá farba mi na jesennú tematiku príliš nevyhovovala a tak som si debničku najskôr poctivo prefarbila na hnedo. Použila som akrylové farby.

V mojom darčekovom koši som použila tieto výrobky: sušené brusnice, pomarančovú čokoládu, mrkvovo-jablčnú šťavu, biele šumivé víno, med a sviečku s vôňou pomaranča.

Ak sa pýtate, čo je to v zabalené v tom hnedom papieri, sú to hrušky, ktoré sú namočené v karameli a posypané lieskovými orieškami.
 /Namiesto hrušiek môžete použiť aj jabĺčka./

 Ďalšia vec, ktorú som vytvorila boli etikety. Vytlačila som ich na etiketový papier a vystrihla.

Ak sa rozhodnete vytvoriť aj vy podobný darčekový kôš, tak tento obrázok s etiketami si môžete vytlačiť a použiť na vaše darčeky. Pridala som tam etikety aj pre biele a červené víno. Stačí vytlačiť a nalepiť. Ak budete mať záujem, vytvorím etikety aj s Halloweenskou, či Vianočnou tematikou :)

Takto to vyzerá aj s etiketami.

A posledná vec je naukladať všetko do debničky, debničku som ešte vystlala bielym ozdobným papierom.


Je množstvo vecí, ktoré môžete podarovať v takomto jesennom darčekovom koši, môže to byť:
- rôzne sušené ovocie,
- rôzne druhy orieškov,
- sušienky,
/stačí vysypať do nádobiek a bude to vyzerať skvostne/
- utierku s jesennou tematikou,
- kuchynskú rukavicu s jesennou tematikou,
- sirupy /najlepšie v sklenených fľašiach - vyzerá to lepšie/,
- kľudne darujte veci, ktoré máte doma, ktoré ste si samy zavarili, vysušili, nazbierali... ako napr.:
- sušené hríby
- domáce sušené čaje,
-vínko, pálenka,
- džem, zaváraniny...

Dúfam, že tento nápad Vás inšpiroval a že teraz už nebudete kupovať len hotové a predražené darčekové koše v rôznych obchodných reťazcoch, ale sa aj samy pustíte do podobného projektu, minimálne pre ľudí, ktorí sú vám najbližší. :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára