7. júna 2014

Dňa 22:52 by Unknown v , , ,    2 komentáre
Cheescake je úžasná fajnotka počas celého roka, ale v lete akosi lepšie chutí. Taký zachladený, nie príliš sladký a pripravený z domáceho ovocia. Aspoň tento jahodový bol. Tento rok sa našim jahôdkam naozaj darí a džemu už je dosť, tak ich treba zúžitkovať.
Na korpus môžete použiť tento základný recept na cesto - nájdete tu. Ja som na tento cheescake urobila klasickú bielu piškótu, ale určite je korpus chutnejší a lepší ten, na ktorý som poslala link v predchádzajúcej vete.


Na jahodovú plnku potrebujeme:
250 ml šľahačkovej smotany
75 g práškového cukru
300g ricotty
100- 150g jahôd
stužovač šľahačky
1 ČL vanilkovej esencie

V prvom rade vyšľaháme smotanu za pomoci smetafixu na tuhú šľahačku.
Pár jahôd si odložíme na ozdobu a ostatné rozmixujeme. V miske si s vareškou rozmiešame ricotu s cukrom a esenciou. Keď je všetko dôkladne premiešané, vmiešame rozmixované jahody a nakoniec jemne vmiešame šľahačku.

Cesto, ktoré máme už hotové (a vychladnuté!) si vložíme do tortovej formy a po celom obvode naukladáme prekrojené jahody. Navrstvíme jahodovú plnku. Vrch ozdobíme podľa vlastnej predstavy. Ja som posypala hoblinkami z bielej čokolády a nakoniec dáme zachladiť do chladničky na niekoľko hodín, kým cheesecake stuhne.



2 komentáre: