4. apríla 2014

Dňa 12:57 by Unknown v , ,    14 komentáre

Ako som už v predchádzajúcich článkoch spomenula, v pečení sa zameriavam najmä na muffinky. Pred pár dňami som sa pustila do pečenia čokoládových muffín s nutelou. Bohužiaľ, nemám ich odfotené, pretože som neplánovala písať recept, no nakoniec som zmenila názor.

Potrebujeme:

  • 1/4 šálky kakaa
  • 200 g masla izbovej teploty
  • 4 stredne veľké vajíčka
  • 2 1/2 šálky polohrubej múky
  • 1 šálka cukru
  • 1/4 šálky mlieka
  • 1 PL prášku do pečiva
  • 1/2 ČL vanilkovej esencie
  • 1/2 ČL soli
Postup:
  • Rúru predhrejeme na 200°C a pripravíme si muffinový plech, do ktorého naukladáme košíčky.
  • Maslo zmixujeme s vanilkovou esenciou a vytvoríme tak ľahkú vzdušnú masu.
  • Postupne pridávame vajíčka a striedavo mixujeme.
  • Prášok do pečiva a soľ zamiešame v mlieku a tiež striedavo pridávame ako i vajíčka. 
  • V miske zmiešame kakao a polohrubú múku a po častiach ju pridávame do masy. Všetko spolu ešte raz poriadne premixujeme.
  • Následne napĺňame muffinový košíček cca do 1/3 cestom. Potom do košíčka dáme lyžicu nutely a opäť zelejeme cestom.
  • Muffiny pečieme 15-25 minút. Ja som nakoniec na vrch každej muffinky položila kocku čokolády Milka, tá sa na teplý muffin krásne prilepila a deti z nej mali veľkú radosť :)
  • Prípadne môžete na vrch muffinky naliať trochu čokoládovej polevy.


14 komentárov:

  1. Už to sem píšu po několikáté, ale naprosto miluju muffiny! Moje sestra peče výborné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. haloooooo ale kde mas v recepte muku?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Jáj, už som pochopila, ja som zabudla uviesť jeden bod v postupe. Už je to opravené :) ďakujem!

      Odstrániť
  4. Ano,dnes pridane do postupu �� Nemate zac

    OdpovedaťOdstrániť