13. decembra 2013

Dňa 17:00 by Unknown v , , ,    Žiadne komentáre
Keď sa zamyslím, čo všetko som stihla počas nášho krátkeho pobytu v Londýne vidieť a navštíviť, mám pocit, že som tam bola minimálne týždeň a nie predĺžený víkend. Myslím, že keď sa človek, ktorý miluje Vianoce, dostane v decembri do niektorého mesta, tak vianočné trhy proste musí navštíviť. Takže sme si to namierili do Londýnskeho Hyde Parku a navštívili sme Londýnsky Winter Wonderland.
Všetko bolo krásne, bolo tam mnoho súťaží, atrakcii. kolotočov, umelý sneh, dobrotky... jediné, čo mi chýbalo boli asi vianočné ozdoby. A čoho tam bolo až príliš mnoho? Asi ľudí :D No, to sa nieto čo čudovať :)



Rôzne súťaže na každom kroku...

Vianočný punč, bol fajnový!







Aj snežilo, síce to bol umelý sneh, ale atmosféru dodal fajnovú!

Ľadové kráľovstvo! Škoda, že sme nemali vstupenky vopred zajednané. Na mieste bol rad pekne veľký!




Tento sobík žmurkal a kýval hlavou . rozkošný!







Mňaaaam!



Najzaujímavejší bar, v akom som bola! Bol to vlastne kolotoč, ktorý sa aj točil pomaly!





 Kolotočov tu bolo teda dosť!



0 komentárov:

Zverejnenie komentára