15. októbra 2013

Dňa 17:28 by Unknown v , , ,    2 komentáre

Kto by nechcel navštíviť New York? Viem, možno by sa pár ľudí našlo, no ja mám veľkú túžbu sa ísť pozrieť do tohoto mesta. Vlastne ani neviem čím to je, ale časť mojej túžby pripisujem niektorým filmom a seriálom, ktoré sa tu natočili - čo je najmä Gossip Girl a Sex v Meste, pretože sú to moje srdcovky. Určite poznáte ten pocit, že vás to niekam ťahá, až máte nutkanie dostať sa tam, no v skutočnosti si to neviete opodstatniť. Toto je môj prípad.
Zhromaždila som pár neskutočne krásnych fotiek New Yorku - mesta, ktoré nikdy nespí. Ako sa vraví, New York môžete buď milovať alebo nenávidieť a teda ja ho určite budem milovať :) To viem už teraz.
Kopu zaujímavých informácií sa dozviete na www.newyork.sk







































2 komentáre:

  1. Mně neskutečně láká Manhattan :) A taky New York celkově :) Třeba se nám někdy náš sen splní ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa tieeež :) Och, hneď by som vyrazila :) Moje top 3 mestá, ktoré za svoj život proste "musím" navštíviť sú Paríž, Londýn, New York :) Ale samozrejme, sú desiatky ďalších, ktoré by som rada videla. Ale tieto 3 sú pre mňa TOP :)

    OdpovedaťOdstrániť