6. septembra 2013


Keďže jeseň nám už naozaj vyklopkáva na dvere, tak som i ja usúdila, že je čas vytvoriť novú jesennú dekoráciu do obývačky a čakať na krásnu farebnú jeseň. Tak som bádala po internete a veľmi sa mi zapáčili dekorácie s gombíkmi, tak som sa dala do práce a vznikol z toho tento obrázok.

Svoju prácu som zdokumentovala, ak by mal niekto záujem vytvoriť niečo podobné, tak aby som to trochu uľahčila.

Potrebujeme: kartónový rámik /ja som kúpila v DaVinci/, lepidlo, nožnice, hnedý papier, béžový papier, gombíky oranžovej, žltej a červenej farby /rôzne veľkosti/, scrabble písmená, hnedá akrylová farba

Hnedý papier si primeriame nalepíme ako pozadie.

Z béžového papiera vystrihneme strom a lístky, ktoré nalepíme na pozadie.

 Nalepíme scrabble písmená.

A nakoniec poprilepujeme gombíky.

Nafarbíme rámik hnedou akrylovou farbou a prilepíme.

Umiestnime rámik na svoje miesto :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára