13. septembra 2011

Dňa 19:01 by Unknown v , ,    Žiadne komentáre
Dnes mi dorazil "darček" (ktorý som si sama kúpila) k včerajším meninám. Objednala som si prívesok podkovy - pretože podkova je symbolom šťastia, prosperity a hojnosti, chráni pred ochoreniami a nešťastím. Legenda o podkove tvrdí, že musí byť obrátená smerom nahor - aby sa z nej šťastie nevytriaslo, ale zostalo v nej. Podkova je znamenie šťastia, ako nám dochovali naši predkovia po celé generácie, ale skutočný pôvod ostal zahalený. Asi málokto ešte dnes verí, že pocit šťastia prichádza odkiaľsi z neznáma.. Je to skutočne tak, že nám symbol môže zabezpečiť prínos šťastia? Je asi ťažké jednoznačne odpovedať, možno to je len zhoda okolností, ale každý verí tomu - čomu chce veriť. Ja myslím, že symbol k nám šťastie nakláňa, ale je už druhá vec, či my to šťastie od seba neodháňame...či vôbec cítime tie príležitosti byť šťastný.. Ako sa hovorí "každý je kováčom svojho šťastia" - a na tom zrejme niečo bude.

Toto je môj talizman pre šťastie :)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára