20. mája 2013

Dňa 12:46 by Unknown v , ,    Žiadne komentáre

Neviem, aké sú raňajkové zvyklosti u Vás, no ja sa snažím začať deň zdravo. Je pravda, že nie vždy sa stíham naraňajkovať, ale keď už tak sa snažím jesť čo najzdravšie. ...ale aj chutne :)
Preto mám rada práve ovocné shake/kokteily.. (nemám na myslí  kokteily so zmrzlinou a cukrom!).
Shake je rýchly na prípravu a taktiež aj na konzumáciu, no zasýti a dodá potrebnú energiu!

Takže môj recept na shake je veľmi jednoduchý, ako som už spomínala!
Potrebujeme:
- ovocie (ja som použila jahody a čučoriedky)
- nízkotučný jogurt
- nízkotučné mlieko


Jahody a čučoriedky zmixujeme mixérom (domácim robotom), pridáme jogurt, opäť pár sekúnd pomixujeme a nakoniec dolejeme mlieko a opäť pomixujeme. 
Shake nalejeme do pohára.

A ľahké raňajky plné chuti a energie sú na svete :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára